Reklamacje

Podstawą do reklamacji jest rażące odbarwienie, wzór wychodzący poza obręb produktu, zbyt duże wypalenie wzoru  (nie dotyczy naturalnych odbarwień powstających podczas wycinania sklejki i materiałów drewnianych) i uszczerbienie produktów szklanych. Deklarujemy dostarczenie nowego  produktu (pod warunkiem jego posiadania na stanie) lub zwrotu pełnych  kosztów razem z wysyłką w obydwie strony. Przed odesłaniem uszkodzonego  produktu konieczne jest nawiązanie kontaktu mailowego z opisem  zaistniałej wady. Produkt zabezpieczony przed zniszczeniem należy  odesłać na adres siedziby firmy, wraz z otrzymaną fakturą VAT (jeśli została wysłana). Odsyłany towar powinien być dobrze zabezpieczony w paczce, tak  żeby dotarł do nas w stanie nienaruszonym. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej  ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione  jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).  Jeżeli chcesz zareklamować produkt,  możesz to zrobić: – pisząc na adres email: GiftGravity.sklep@gmail.com –  korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie, bądź; –  w formie pisemnej kierując reklamację na adres: GiftGravity Patryk Kasprzyk ulica. Stawowa 4 Sosnowiec 41-200. Poprawnie składana przez  Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: – Twoje imię i nazwisko  oraz adres, – numer zamówienia i datę zawarcia umowy  stanowiącej podstawę reklamacji, – przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  Twojego żądania, – wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w  terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź  na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na  adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak  aby dotarł do nas nieuszkodzony. GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez  nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres  potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych  gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i  sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz  skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji  produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na  nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio  z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces  reklamacji).

Updating…
  • Brak produktów w koszyku